Според доклад на аналитичната компания CIRP (Consumer Intelligence Research Partners), Apple продава достъпните си смартфони по-често от премиум моделите.
Специалистите на компанията анализираха продажбите на смартфони на Apple през последните три години и установиха, че iPhone 16 и други базови модели представляват 42% от продажбите през 2024 г. На iPhone 16 Plus се падат 13% от продажбите, на iPhone 16 Pro се падат 19%, а на iPhone 16 Pro Max се падат 26%.
Подобна тенденция продължава през последните три години. През 2022 г. базовите модели имаха 53% дял, докато моделите iPhone Pro представляваха 47% от пазара.
Авторите на доклада отбелязват, че скъпите модели iPhone често са на върха в списъците за продажби, но като цяло устройствата на достъпна цена са най-популярни.
Това се дължи на факта, че Apple ежегодно премахва миналогодишните водещи модели от продажба - след пускането на iPhone 16 Pro и 16 Pro Max, iPhone 15 Pro и 15 Pro Max изчезнаха от продажба. В същото време по-евтините iPhone 14 и 15, включително версиите Plus, все още се продават в официалния магазин на Apple.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари