Ford патентова система за гласова обратна връзка за шофьорите. Компанията е кандидатствала за система, която ще слуша отзивите на потребителите и ще ги предава на производителя, като разпознава езика и го сортира по категории. Ford възнамерява това да помогне както на клиентите, така и на самата компания, да намали проблемите с контрола на качеството.
Процесът на подаване на гласова жалба започва със стартиране на запис в менюто на мултимедийната система. Така Ford няма да подслушва разговори, които се водят от на собствениците на автомобилите и пътниците.
Записите ще бъдат записани както като гласови съобщения, така и като текст, след което ще бъдат изпратени в "облака" и обработени от специални алгоритми. Те ще анализират същността на казаното и ще класифицират записа, като му присвоят определена категория за по-лесно търсене.
Системата също така ще може да предложи планиране на посещение в сервизния център или контакт с дилъра.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари