Технологичният гигант Apple понася загуби, надвишаващи 1 милиард долара годишно от своята стрийминг платформа Apple TV+, съобщава източник, цитиран от The Information.
Компанията е вложила над 5 милиарда долара годишно за съдържание от старта на услугата през 2019 г., но е намалила този бюджет с около 500 милиона долара през изминалата година. Apple засега не е предоставила официален коментар по въпроса.
Apple TV+ е известна със своите оригинални продукции като "Ted Lasso", "The Morning Show", "Shrinking" и "Severance", но изостава от конкурентите си, като Netflix, Disney+ и Prime Video на Amazon, по брой абонати. Според последните данни лидерът в индустрията Netflix има 301.63 милиона абонати, докато Disney+ разполага със 124.6 милиона, а Warner Bros Discovery – със 116.9 милиона. Apple не разкрива точния брой абонати на Apple TV+, но според анализатори, платформата е достигнала около 40.4 милиона потребители в края на 2024 г.
Въпреки предизвикателствата, продукциите на Apple TV+ са спечелили над 2,500 номинации и 538 награди, съобщи изпълнителният директор Тим Кук в началото на тази година.
С нарастващата конкуренция в стрийминг индустрията, компаниите все по-често предлагат комбинирани пакети на по-ниски цени, за да привлекат икономично настроени потребители. Apple TV+ например е част от пакет, предлаган от Comcast, който включва също Peacock и Netflix на цена от $15 на месец. Отделно, Apple TV+ струва $9.99 месечно в САЩ.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари