Дъщерното дружество за автономна мобилност на Volkswagen и Uber обявиха стратегическо партньорство за внедряване на флот от хиляди изцяло електрически, напълно автономни ID. Робо таксита Buzz AD ще навлязат на много американски щатове през следващото десетилетие.
Очаква се тестването да започне по-късно тази година, като първото търговско пускане се очаква в Лос Анджелис през 2026 г. Робо такситата на Buzz AD ще разполагат с човек в салона, за да помогне за усъвършенстване на технологията и гарантиране на безопасността.
MOIA, марка за автономна мобилност на Volkswagen, ще предостави своето интегрирано решение за автономно шофиране, което включва ID. Buzz AD и софтуерно базирана система за внедряване на платформата Uber.
"Volkswagen не е просто производител на автомобили. Ние оформяме бъдещето на мобилността и нашето сътрудничество с Uber ускорява тази визия", каза Кристиан Сенгер, главен изпълнителен директор на Volkswagen Autonomous Mobility. "Това, което наистина ни отличава, е нашата способност да комбинираме най-доброто от двата свята - опит в производството на големи количества с най-съвременни технологии и дълбоко разбиране на нуждите от градска мобилност."
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари