Suzuki показа електрическия кросоувър eVitara. Suzuki бе последният голям автомобилен производител без електрически модел в своята гама. Японската марката вече има своята първа кола на ток - Vitara, разработена с подкрепата на индийското съвместно предприятие Maruti Suzuki. Именно от там ще идва и офроудърът за европейските пазари.
Единственото общо нещо, което електрическият кросоувър има с бензиновата Vitara, е името. Дизайнът на електрическия автомобил е оригинален и вдъхновен от концепцията Suzuki eVX от 2023 г .: има масивна пластмасова облицовка на праговете и арките.
Базовият кросоувър е със задвижване на предните колела, като единственият електрически мотор на предната ос произвежда 144 конски сили. В тази модификация капацитетът на батерията е 49 киловатчаса. Батериите са литиево-железен фосфат и се доставят от китайския BYD.
В "средната" версия мощността на електрическия мотор е увеличена до 174 конски сили, а капацитетът на батерията до 61 киловатчаса. Най-високата модификация eVitara има два електрически мотора. Този със 174 конски сили отпред е подпомаган от агрегат с 65 конски сили на задната ос, пиковата им мощност е 184 конски сили.
Системата за управление на задвижването на всички колела AllGrip-e има офроуд режим Trail със симулирани блокажи на диференциала.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари