Финансовите проблеми на компанията-майка на KTM - Pierer Mobility, не са тайна и сега се търси подкрепа за възстановяване. След пандемичната криза групата Pierer Mobility преминава през тъмна фаза в своята история, защото оттогава всички проблеми започнаха да се влошават. Последните две години са голямо изпитание, въпреки факта, че бе придобита марката MV Agusta, която се присъедини към компанията майка, където съществува съвместно с KTM, GasGas и Husqvarna. Въпреки всичко един от най-важните производители на мотоциклети в света не може да намери изход от кризата, а през последните няколко месеца 10% от работната ръка е съкратена.
Заговори се за увеличение на производството в Азия с до 25%. Така производството в Европа ще бъде намалено, а и разходите ще бъдат намалени. Производството в Азия е с 30% по-евтино от това в Европа.
В скорошно изявление Pierer даде да се разбере, че се нуждае от ликвидност за KTM AG, така че той призовава инвеститорите, особено Bajaj, да подкрепят финансово марката в този лош момент. Австрийците от Pierer и Bajaj от Индия имат стратегически съюз от години за споделяне на компоненти. Сега Bajaj може да вземе много по-голям дял в контролираната от Pierer Mobility компания.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари