Много от новите модели имат по-малко компоненти от предишните си поколения. Това се случва например с резервната гума или масломерна пръчка.
Капачката на резервоара също изчезва от колите. Ford първи реши да я премахне през 2006 г., а две години по-късно това стана факт във всичките модели на компанията. Оттогава повечето марки се насочиха към подобни практики, особено когато става дума за автомобили от висок клас.
Резервоарът без капачка помага за предотвратяване на кражба на гориво. На самия вход на тръбата има специална преграда, която се мести при докосване на "пистолета" за зареждане. Предотвратява се изтичане на гориво при движение, но също така се затруднява и кражбата.
От друга страна, резервоарите без традиционна капачка са по-лесни за работа, защото позволяват на шофьорите да зареждат гориво по-бързо. Освен това те намаляват възможността за изтичане на горивни пари от резервоара при пълнене.
Новите резервоари са издръжливи, устойчиви на износване и корозия.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари