Ръководителят на Xbox, която е подразделение на Microsoft, Фил Спенсър каза, че необходимостта от оптимизиране на игри за по-малко мощната Xbox Series S не е пречка, а предимство за разработчиците, особено в светлината на развитието на сегмента за преносими игри.
Ръководителят на Xbox се противопостави на критиките към Series S, като отбеляза, че ограниченият хардуер на модела помага за създаването на по-гъвкави игри. Докато някои разработчици изразиха недоволство от трудността при оптимизиране на игри за Series S, Спенсър е уверен, че този опит ще се окаже безценен при адаптиране на игри за други устройства, като предстоящия Nintendo Switch 2.
Освен това Microsoft работи и върху собствено преносимо устройство, чието пускане не се очаква скоро. Според Спенсър годините опит с различни конфигурации на Xbox, включително Series S, ще дадат на Microsoft значително предимство.
Въз основа на тази гледна точка Спенсър заяви, че Microsoft не възнамерява да се откаже от изискването игрите да са съвместими с Xbox Series S.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари