Ако обичате да се срещате с хора чрез приложения за запознанства, но ви е писнало да се разочаровате, тази информация може да ви заинтересува.
Ерата на новите технологии прогресивно промени начините, по които се свързваме един с друг. В сферата на любовта само за няколко години нормализирахме дигиталното търсене на партньор.
Преди нямаше друг избор, освен да се представим лице в лице, което за повечето от нас означаваше да натрупаме смелост, преди да направим първата крачка. Сега обаче е възможно да срещнем толкова нови хора, колкото искаме, и да организираме първи срещи с лекота.
Първоначалното усещане за анонимност, без да се налага да се гледаме в очите или да бъдем отхвърлени лично, само добави повече фенове към този нов начин на флирт. Но хората се нуждаем от физически контакт.
Ние не искаме виртуален партньор, а такъв от плът и кръв.
Хардбоулинг
След две години, в които възможността за среща с хора беше основно сведена до границите на онлайн света благодарение на пандемията, се роди явлението хардбоулинг (hardballing, твърда топка). Популяризиран е от поколението Z.
Хардобулингът се основава на идеята да бъдем честни и ясни относно това, което очакваме и търсим в една връзка. Освен това предлага тази практика да се прилага още на първа среща, а понякога и преди нея.
Това със сигурност улеснява живота ви, ако да научите повече за типа връзка, която другият човек търси, преди да се запознаете с него.
От друга страна, едно от най-неприятните изживявания, изключително често срещани сред потребителите на приложения за запознанства, е гоустингът. Тази техника се състои в прекъсване на всякакъв контакт с отсрещния, без даване на каквото и да е обяснение. Чрез гоустинг се избягва конфронтацията и задължението да се посочват причините за раздялата. Това не е единственият негативен аспект на света на онлайн запознанствата. Има и бредкръмбинг.
Флирт
В приложенията за запознанства обикновено времето от момента, в който се свържете с някого, когото харесвате, до момента, в който се срещнете лично, е много кратко. Често това се прави импулсивно, сякаш е поредният продукт за незабавна консумация. Времето, което някога посвещавахме на флирта и съблазняването, сякаш е изчезнало завинаги.
Технологични експерти отбелязват нещо интересно за дизайна на приложенията за запознанства - че „са проектирани около това как пазаруваме, а не как се свързваме“.
Може би това е причината, поради която тенденцията на хардбоулинг триумфира. Тя насърчава по-голяма прозрачност и увеличава усещането за контрол на потребителя и не е нужно сляпо да върви напред в непозната територия.
Да бъдеш честен относно това, което се очаква в една връзка, осигурява спокойствие и увереност.
Как да бъдеш хардбоулист
Ако търсите партньор, може да бъдете твърд играч, като посочите ясно в профила си какво търсите. Може да заявите дали искате непринудена или стабилна връзка.
Ако смятате, че е неудобно да бъдете толкова директни от самото начало, помислете колко време и неловкост бихте могли да си спестите, като сте последователни с посланията си.
Това не е нищо повече от малко първоначална честност и разяснение, което ще доведе до избягване всякакви бъдещи недоразумения.
Човекът, който не отговаря на съобщението ви, най-вероятно не е този, когото търсите, така че защо да му отделяте повече време или да се тревожите за това дали ще ви хареса, когато ви види?
Хардбоулинъгт е наистина полезен метод за избягване на разочарование. Въпреки това нека не изпускаме от поглед факта, че колкото и да изясняваме намеренията си предварително, мненията на хората се менят постоянно. Уверете се, че сте избрали някого, който е последователен в своите щения.
Може би най-интересното в явлението хардбоулинг е важността на емоционалната отговорност при търсенето на партньор. Когато е успешно, това със сигурност спестява ненужно разочарование и сърдечна болка.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари