Избрани потребители на Gmail в iOS вече могат да разговарят с чатбота Gemini на Google за входящата си поща директно в приложението, съобщи компанията тази седмица. Функцията, която се нарича Gmail Q&A, беше пусната за първи път за потребителите на Android през август.
Сега тя е достъпна в iOS за абонатите на Google One AI Premium или за акаунти в Google Workspace с добавки Gemini Business, Enterprise, Education или Education Premium.
Функцията може да ви помогне да отговорите на конкретни въпроси за вашите имейли, като например: „Колко е похарчила компанията за последното маркетингово събитие?". Можете да поискате от Gemini да ви покаже непрочетени съобщения от конкретен подател и да обобщи имейлите по дадена тема във входящата ви поща. Например можете да заявите неща като „Припомни ми всички имейли за предстоящата ревизия ма компанията".
Ъпгрейдът идва ден, след като Gmail представи обновени „обобщаващи карти", за да ви помогне да организирате по-добре входящата си поща и да правите неща като проследяване на пратки, регистрация за полети, задаване на напомняния, маркиране на сметки като платени и други в приложението за електронна поща.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари