Jaguar прави радикална промяна, за да се превърне в изцяло електрическа луксозна марка. Британският производител обяви, че сменя изцяло добре познатото ни лого, надписи и въобще целия си стил, като според autonews.com се стреми да стане толкова ексклузивен и луксозен, като се превърне в нещо като Louis Vuitton на автомобилната индустрия.
Jaguar разкри обновената си идентичност на марката, отбелязвайки началото на своята ера само за електрически автомобили. Марката показа новото си лого преди дебюта на Jaguar Design Vision Concept, който е насрочен за 3 декември в Маями, представяйки сериен луксозен електрически седан, който ще се появи на пазара през 2025 г.
Основателят на Jaguar сър Уилям Лайънс вярваше, че "един Jaguar трябва да бъде копие на нищото", което е основната тема на новата философия на марката "Билен модернизъм".
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари