Подразделението на групата "Стелантис" (Stellantis) - Де Ес (DS) представи днес новия си флагман - елегантен електрически високопроходим автомобил от типа Ес Ю Ви (SUV) с много голям пробег от 750 километра, предаде Франс прес. Така марката опитва да предложи алтернатива на "Тесла" (Tesla) и Бе Ем Ве (BMW), допълва агенцията.
Филиалът Де Ес, представен през 2014 г. като премиум, заедно със "Ситроен" (Citroеn) и "Пежо" (Peugeot), и насочен по-специално към пазара в Китай, все още е една от малките марки в "Стелантис", с около 50 000 продадени автомобила годишно.
Новият Де Ес "N°8" трябва да е най-новото попълнение на марката и ще излезе на пазара през май 2025 г. с цени от 60 000 до 80 000 евро.
Този модел, с препратка към парфюмерията, иска да убеди традиционните купувачи на седани да преминат на електрически автомобили, като им обещава автономност и възможност да пътуват от Париж до Лион по магистрала без презареждане, посочи екипът на Де Ес по време на представянето на автомобила във Велизи, департамент Ювлен.
Френският производител "Рено" (Renault), чрез дъщерното си дружество "Алпин" (Alpine), обещава пет нови електрически автомобила със спортен дизайн през следващите години.
Де Ес не продава много автомобили, но остава печеливша, благодарение на синергията си с другите марки на групата, подчерта главният изпълнителен директор Оливие Франсоа по време на пресконференцията. "Това е елегантна, френска версия на "Тесла", подчерта той.
Базиран на същата платформа като "Пежо" 3008, Де Ес "N°8" има батерии и двигатели, произведени във Франция, но се сглобява във фабриката "Мелфи" в Южна Италия.
"Ще бъде много сложно", коментира анализаторът Матиас Шмид. "Премиум пазарът е зает от германските Бе Ем Ве, "Мерцедес" (Mercedes) и "Ауди" (Audi), които ще увеличат своите електрически предложения през 2025 г., но също така ще предложат плъг-ин (plug-in) хибридни модели, за да отговарят на европейските стандарти за емисии на въглероден диоксид", пише БТА.
След напускането на главния изпълнителен директор на "Стелантис" Карлос Таварес, който намали разходите за маркетинг, Оливие Франсоа (отговарящ и за маркетинг стратегията на групата) желае да "възстанови апетита" около марките на групата. "Ще трябва отново да започнем да инвестираме малко в емоцията. Мисълта за желанието, за ирационалното, е фундаментален (в автомобила)", подчерта той.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари