Китайската корпорация Lenovo запази лидерството си на световния компютърен пазар през първото тримесечие на 2025 г. Това се съобщава в доклад на Counterpoint Research (CR).
Въз основа на резултатите от първите три месеца на годината Lenovo получи 25 процента дял - през годината той нарасна с 1 процент. HP е обявена за втора най-продавана марка, а Dell е обявена за трета. Американските корпорации получиха дялове съответно от 21 и 16 процента. Те имаха същия дял преди година. По-долу са Apple и Asus, съответно с 10 и 6 процента.
Общите пазарни доставки са нараснали с 6,7 процента на годишна база, като са доставени общо 61,4 милиона единици. Основните причини за увеличението на доставките бяха очакванията на играчите на пазара за въвеждане на търговски мита от САЩ и повишеното търсене поради края на поддръжката на операционната система (ОС) Windows 10 и необходимостта от преминаване към Windows 11.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари