IPhone 16e стартира успешно на пазара в САЩ , където представлява 7% от всички продажби на iPhone през първото тримесечие. Новият продукт надмина дела на iPhone SE за същия период на миналата година, според проучване на Consumer Intelligence Research Partners (CIRP).
Гамата iPhone 16, която включва пет модела, представлява 74% от общите продажби на iPhone в САЩ през март 2025 г., което е значително увеличение спрямо 68% година по-рано за моделите iPhone 15. iPhone 16e беше основният принос за растежа. В същото време базовият iPhone 16 също показа ръст – делът му се увеличи до 20% спрямо 14% за iPhone 15 миналата година.
Премиум моделите на компанията, напротив, показаха спад. Така делът на флагмана iPhone 16 Pro и Pro Max в общите продажби е 38% (45% преди година). Спадът при iPhone 16 Pro е особено забележим, от 22% на 17%.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари