Instagram, популярната платформа за споделяне на снимки и видео, собственост на Meta, в момента тества нова функция, която предизвиква голямо вълнение сред потребителите: реклами без възможност за пропускане. Новият рекламен формат, наречен „рекламни паузи", изисква потребителите да гледат реклама за определена продължителност, преди да могат да продължат да ровят в приложението. Рекламите обикновено се показват, след като потребителите превъртят определено количество съдържание.
Няколко потребители съобщиха, че са се натъкнали на тези реклами, които не могат да се пропускат, докато използват приложението, като много от тях използват платформи като Twitter и Reddit, за да изразят разочарованието си. Някои потребители се оплакват, че рекламите пречат на сърфирането им, докато други се съмняват дали ще продължат да използват приложението, ако рекламите без възможност за пропускане станат постоянна функция.
Instagram все още не е обявила дали планира да пусне реклами без възможност за пропускане за всички потребители. През последните години платформата въведе редица нови функции, насочени към осигуряване на приходи от нейните потребители, включително функции за пазаруване и Reels, нейния видео формат с кратка форма.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари