Росен Димитров: Вярваме във взаимното допълване на технологията и човешкия фактор

21 May 2024
24 часа
Росен Димитров, изпълнителен директор на „Финанс плюс мениджмънт холдинг“ АД
Росен Димитров, изпълнителен директор на „Финанс плюс мениджмънт холдинг“ АД

Бързото и надеждно обслужване е ключ към успеха

Има над 15-годишен опит в областта на банковото дело и продажбите. Заемал е търговски позиции в Алфа банк клон България АД, Пощенска банка АД и Ти Би Ай банк ЕАД. Участвал е в разработването и внедряването на работен софтуер за стартъп компании в сферата на потребителското кредитиране. Активен участник в процеса на изграждане на административни процеси и взаимовръзки.

Притежава магистърска степен в областта на бизнес софтуер и ERP платформи от ERP академия, както и магистърска степен по банково дело от Икономическия институт към БАН. Завършил е бакалавърска степен по финанси в Икономически университет – Варна.
Страстта му към зимните спортове го вдъхновява да прекарва свободното си време на ски пистите, а през топлите месеци се радва на уиндсърфинг и падълбординг.

Интервюто е част от специалното издание на „24 часа" и TREND „Мъжете. Главна роля", част от поредицата за успели личности с визионерски нюх. Новият брой е посветен на онези мъже, които взимат важни и трудни решения всеки ден, на лидерите, които утре ще сочат посоката в бизнеса, технологиите, ценностите и стремежите на съвременния човек. „Мъжете. Главна роля е издание за търсещите и за смелите, за хората с вроден усет към промените и със здрав гръб за отговорността на растежа.

- Какво беше вашето вдъхновение да се включите в управлението на „Финанс плюс мениджмънт холдинг“?

- Моето вдъхновение произтича от разнообразието на продуктите и услугите, които компаниите в портфолиото на холдинга предлагат. Изправяме се пред предизвикателството да изградим пълен пакет от услуги за клиентите и вярвам, че чрез постоянно развитие и иновации можем да се превърнем в глобален лидер в областта на финансовите услуги и да предоставим ненадминато преживяване за нашите клиенти.

- Каква е вашата роля във формирането на бизнес стратегията на ФПМХ? Как работите с другите директори, за да постигнете общите цели на компанията?

- Въпреки че има формално разделение по ресори, ние работим като един екип и заедно допринасяме за развитието
и успеха на компанията.

Всеки директор разполага със специфична експертиза, което ни позволява да се допълваме и да вземаме правилни решения. Чрез този синергичен подход сме в състояние да разработим стратегии, които са холистични и устойчиви.

- Каква е вашата стратегия за изграждане и поддържане на добри взаимоотношения с партньори и клиенти във вашия финансов бизнес?

- Много важни са откритата комуникация и честните разговори, без скрити клаузи или „дребен шрифт“. За нас е от съществено значение да създадем ситуации, в които всички заинтересовани страни печелят – това е важно не само за успешното изпълнение на конкретна сделка, но и за поддържането на дългосрочни и устойчиви бизнес отношения.

- Каква е вашата стратегия за иновации във ФПМХ? Как се адаптирате към бързо променящата се финансова среда и изискванията на пазара?

- Стремим се да бъдем винаги на върха на иновациите, като се адаптираме бързо към променящата се финансова среда и изискванията на пазара. За нас е от съществено значение бързото и надеждно обслужване като ключ към успеха. Интегрираме удобни и интуитивни системи, които не само отговарят на нуждите на нашите клиенти, но и им предоставят удобство и комфорт при използването на нашите продукти и услуги.

- Каква е вашата гледна точка относно значението на иновациите във финансовия сектор?

- Иновациите във финансовия сектор представляват жизненоважен елемент за развитието и конкурентоспособността на всяка компания. Във ФПМХ ние вярваме във взаимното допълване на технологията и човешкия фактор. Докато ценността на дигитализацията и иновациите е безспорна, ние поддържаме баланс между автоматизацията и човешкия образ на компанията. Използваме технологията, като инструмент за подобряване на ефективността и улесняване на процесите, но в същото време се стремим да запазим човешкия аспект и персоналния контакт с клиентите. Считаме, че човешката интеракция, остава от съществено значение за установяване на доверие и задоволство при клиентите.

Може да намерите „Мъжете. Главна роля" на местата за продажба на списания в цялата страна.

Коментари

Няма коментари. Бъдете първия с коментар по темата.
Остави коментар:

Име:

Eл. поща:

Коментар:* (макс. 1000 знака)




Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.

Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/