BMW си осигури патент за нова суперхибридна система. Тя съчетава суперкондензатор с традиционна батерия. Целта е да се постигне пълно зареждане само за една минута. Целта е да се ускори зареждането на електрически автомобили и плъгин хибриди.
Суперкондензаторът се различава от батерията по няколко начина и може да се зарежда и разрежда изключително бързо, когато е необходимо. Освен това може да достави много висока мощност за кратко време. Например болидите от Формула 1 използват подобни системи. Суперкондензаторите също могат да съхраняват енергия ефективно. Технологията вече се използва в автомобилната индустрия. Lamborghini Siаn FKP 37 използва суперкондензатор-хибридна технология. По-малки суперкондензатори също се намират в някои електрически автомобили. Това важи за модели на немски и южнокорейски марки. Въпреки това BMW прави технологията крачка напред с патентованата си комбинация.
Системата също така е проектирана да събира енергия. Това се постига чрез регенеративно спиране, при което кинетичната енергия се преобразува в електрическа, подобрявайки цялостната ефективност на системата. Според BMW има надежда за оптимизиране на системата. Потенциално може да се адаптира към други видове превозни средства. Автобусите и влаковете също се споменават за ползите от тази технология.
© 2019 MenTrend. Всички права са запазени.
Забранява се възпроизвеждането изцяло или отчасти на материали и публикации, без предварително съгласие на редакцията; чл.24 ал.1 т.5 от ЗАвПСП не се прилага; неразрешеното ползване е свързано със заплащане на компенсация от ползвателя за нарушено авторско право, чийто размер ще се определи от редакцията.
Съвет за електронни медии: Адрес: гр. София, бул. "Шипченски проход" 69, Тел: 02/ 9708810, E-mail: office@cem.bg, https://www.cem.bg/
Коментари